Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Suoritinkäyttö 100%

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 2:22 am

Mulla ilmeni tämmönen pikku ongelma, kun tulin korvesta takas himaan. Eli yht äkkiä mun kone ei toimi ollenkaan, kun sen suoritinkäyttö pomppaa käynnistettäessä sataan rospenttiyksikköön eli 100%. Googlesta näkyi, että muillakin on samoja ongelmia, mutta en millään onnistunut löytämään ratkasua. Lisäksi ratkaisujen etsiminen on täyttä tuskaa, kun sivuille meneminen kestää niin pirun kauan. Sama juttu Ogamessa. Ei tästä tuu yhtään mitään.

Koitin katella tosta Windowsin tehtäväpalkista, mikä syö mun suoritinta, mutta ei siellä näy mitään merkittävää. Eniten vie Firefoxi n. 64 000 kt. Seuraavaksi eniten vie Setup.exe n. 22 000kt. Silti sadassa prosentissa pyörii, eikä laske millään. Mikä neuvoksi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 8:59 am

Ootko tehnyt viirus tarkastuksen? Sitten saatais löytyy jotain epäilyttävää
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 10:18 am

Mä voisin joo kokeilla. Se on vaan aika hikistä. Smile Ajan kaikki mun anti spyware ohjelmat läpi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 10:33 am

Mulla on kans sama juttu joskus ku tulee noita ylimääräsiä svchost.exe prosesseja tuonne Tehtävienhallintaan. Yleensä koneen uudelleen käynnistys auttaa. Mut en kyl tiiä sit johtuuko toi sun noista svchosteista vai mistä! scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 10:38 am

Mulla ne svhost.exet ei vie paljoa. Joku kyllä sano et jotku möröt voi naamioitua svhost.exeiksi, mut ei niitä kumminkaan kannata ruveta sulkemaan.

Joo mullakin ennen autto koneen reboottiminen, mut nyt se suoritinkäyttö pomppaa sataan prosenttiin ihan aina.

Edit:
Nyt tulin siihen tulokseen, että aion formatoida tän romun. Täytyy kysyy kaverilta, miten formatoida tämmönen valmis pakettikone, jossa ei tullu Windowsin asennus cd:tä mukana, vaan se ''asennus cd'' on tässä koneessa tallennettuna, mutta siihen ei pääse käsiksi. Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 6:26 pm

Boltsi, kai sulla on vista? jep. Kato koneen pohjasta se konen joku sarjanomero tai jotai, en tiiä, ja kysy kaverilta lainaksi vistan asennus-cd:tä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 9:21 pm

Katoppa sieltä tehtävienhallinnasta että mikä prosessi syö sen suorittimen tehot. Unohda muistin käyttö. Sillä ei ole mitään tekemistä suorittimen suorituskyvyn kanssa. Ilmeneekö ongelma vain käynnistättäessä, vai tapahtuuko sitä silloin tällöin?

PS. Prosessin suoritinkäytön näät muistinkäytön vasemmalla puolella.
PPS. Niin, ja kerroppa ihmeessä käyttikses niin on helpompi auttaa. Koneen muutkaan speksit ei oo pahitteeks.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% EmptyTo Heinä 17, 2008 9:46 pm

Ainakin F-securen virustarkastus käynnistäessä konetta voi osuessaan johonkin isoon tiedostoon ottaa 100% Suorittimen käytöstä. Toisaalt jos ei oo konees mitään muutellu ja yhtäkkiä tulee niin en tiiä sitte.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Suoritinkäyttö 100% Empty
ViestiAihe: Vs: Suoritinkäyttö 100%   Suoritinkäyttö 100% Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suoritinkäyttö 100%
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: