Union Of White Sun
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!

Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 15, 2008 9:52 pm

Löytyykö kyseisen pelin pelaajia? Aloittiko kukaan ladderia uusiksi (se uusittiin tässä pari päivää sitten/parin päivän päästä)? Itse pidän pelistä ja pelailenkin sitä silloin tällöin.

Meinasin tehdä mf soson uuteen ladderiin, jotta pääsen alkuun. Sen jälkeen teen vanhan kunnon hammerdinin, jolla buustin porukkaa hellillä ja vastineeksi otan hf. Tällätavalla tienaan ja saan rahaa, kun olen tarpeeksi rikas teen varmaankin javazonin jolla ounailen porukkaa pvpssä.

Pelistä on myös paljon modeja, esim Valhalla jota pelaan kun en jaksa hakata battle netissä.

Diablo 2: Lord of Destructionin arvostelun voit lukea täällä:
http://www.peliplaneetta.net/arvostelut/94/





DIABLO KOLMEA ON ODOTETTU PITKÄÄN, NYT SE TULEE
Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! DIABLO3
Lähde on luotettava - Battle.net




Iloitkaamme Very Happy




Edit: Päivitys asiaan - Diablolla on jo kotisivutkin! http://www.blizzard.com/diablo3/index.xml eli kyllä se on tulossa. Sivuilla on myös pitkä pätkä gameplayta sekä cinematic trailer


Viimeinen muokkaaja, kimizu pvm La Kesä 28, 2008 3:08 pm, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 15, 2008 9:54 pm

Pelasin diabloa ja johdin siellä 2 vuotta yli 200 henkilön klaania nimeltä cosa nostra, jos tarvit tietoja kysy multa, muta älä luota niihin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 15, 2008 10:00 pm

Tietoja tuskin tarvitsen, sillä alotin diablon 2, vai 3 ladderia sitten Smile Ensimmäisessa ladderissa kaikki meni vähän niin ja näin, mutta toisessa sainkin jo melkeen perfect hammerdinin aikaan. Sitäseuraavassa minulla oli javazoni, rabies druidi, summon ja bone necro sekä wind druidi. Lähinnä pvptä varten jokainen. Hammerdin löytyi myös, se on välttämätön Smile

E: Tosin vähän on hämärää se, miten se über trist levutus tapahtuu.. "90 levuseksi tunnissa"
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 15, 2008 10:40 pm

Juuh, kyllä tuli hakattua aikoinaan oikein tunteella. Sit vain joskus lopahti innostus, menin pikku servulle jossa pieni levusia pelaajia ja viskelin hammu kamat, soso kamat jnejnejne maahan + vähä reipas 30high runee ja olikohan joku 80istiä viel ^^
Pikkuset olivat innoisaan kyl ja rohmusivat kaiken Very Happy

Sen jälkeen ei oo tullu pelailtua oikein kunnolla, silloin tällöin hiukan muistin virkistykseksi, tosin en pidä mahdottomana ajatuksena että se alkaisi joku päivä koukuttamaan uudestaan Smile

Kertokaas lisää noista modeista, koskaan en ole mitää sellaista kokeillut, niin kertokaa mitä kannattaisi kokeilla ja minkälaisia nämä modit ylipäänsä on.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 10:00 am

Itse olen kokeillut vaan Zy-El modia sekä Valhallaa.

Zy-El:issä level cap on 10 000. Homma on silti vähän vedetty överiksi, ensinnäkin se on törkeän vaikea.. Pelailin tuota modia vaan pari päivää.

Valhalla on mainio modi, sen level capista en tiedä mutta minulla on muutama lvl 250 chara.

Nämä modithan ovat single-player modeja, mutta voit pelata niitä myös kavereiden kanssa (ei niitä muuten kauaa jaksa) tcp/ip peleissä.

Edit: Niin ja minkälaisia nämä modit ovat? Niissä saattaa olla lisää alueita, uusia questeja, erilaisia skillejä, uusia mobeja; ties mitä. Kai se on aika modi kohtaista..

Tässä on lista muutamista modeista, linkkien kera:
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 10:09 am

Oon pelannu diablo II Lod ja nykyään, mulla on kaverin kaa sama acco jolla me pelataan. ( Itse asiassa 3 accoo Razz ) Kerran oli melkein perf smiter puuttu vaan ringit ja pari sk...

~ X-Tream
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 10:25 am

Maksaaks tuo peli vai saaks ihan ilmasiks pelailla?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 10:37 am

Itse peli maksaa kaupassa ~9€-15€. Kuukausmaksua ei ole

Ps: Tarvitset myös Diablo 2 , jotta Lod toimii, joten koko paketti on 20€-30€
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 10:48 am

Ok katoin googlest kuvia niin pelkkää sekasortoo ei oikee saa mitään selvää
ja yllätävän halpa peli affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 16, 2008 11:21 am

Mutta se on sen vertaa hyvä peli Smile
Ainoa miinus Diablossa on, että se toistaa itseään paljon...

~ X-Tream
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyTi Kesä 17, 2008 12:08 am

todella paljon
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyTi Kesä 17, 2008 8:19 am

Tulihan tuota aikoinaan pelattua ja monta erilaista kehäkettua tuli tehtyä Very Happy
Hauskimmat muistot whirlwind assasinistä über enigmalla Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 23, 2008 9:40 am

Ite oon pelannu Diablo 2:sta ja Loddia, mutta en oo päässy yksinpelis 3 actii läpi Very Happy .
nettipelis oon sit taas pelannu mun kaverin hahmol (ihan luvan kanssa)
ko pelikki on ollu lainassa vaan. . .
mutta loistva peli kumminkin 10/10
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyKe Kesä 25, 2008 10:18 am

muistan kerran ajoin takaa kaveria full trang-oul setti päällä (se hauska lichi) act 1 ja siel oli pari ulkolaista ihmettelemässä et mitä vittua me tehään xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyKe Kesä 25, 2008 12:25 pm

Olen pellannut diabloo noin puol kuukautta( siis olin pelannut). tykkään pelaa 16 lvl druidilla kavereiden kaa netisä aina väliill', mutta seuraa ei enään löydy Sad .
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyTo Kesä 26, 2008 12:11 am

Trang-oul setti + Annihilus + Necromancer torch + 9kpl summoning skillereitä + skill ringit (mitkä niiden nimet oli...) +3 summon skills amulet sekä maxed skeleton magi, skeleton ja skeleton mastery skillit...

Niit summoneit oli muuten pikkusen kentällä yhtä aikaa x)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyTo Kesä 26, 2008 6:27 am

Mul oli joskus suht kova barbaari kans, täs jotai mitä muistan
? = Tarkoittaa että en muista välttämättä oikein nimeä

Avenger guard kypärä ?
pirun kova enigma panssari
Steelfist gauntlesit? joku tuommoi
perfect gorerideri bootsit
Vyön nimi ei muistu olisiko ollu vertigo tjsp ( musta vähens dmg tuloa)
aseena hyvä Breath of the dying runewordi 1h kirves
Kilpenä oli täysi mysteeri mutta hyvä se oli

Sormukset ja amuletti ovat täydessä hämäränpeitossa

Valikko täynnä combatti skillereitä, Pieniä Lifecharmeja ja poisincharmeja 290psn jos muistan
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyLa Kesä 28, 2008 3:06 pm

Eli kuten alkupostista huomaatte diablo 3 tosiaan tulee!
Lisää infoa osoitteessa http://www.blizzard.com/diablo3/index.xml
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 29, 2008 6:52 pm

asiaa! Very Happy Jos toimii mun koneella, voisin alka pelailla tätä joskus, kun pelikielto poistetaan (toivottavasti kesäloman jälkeen). Olen siihen sitten itse btw syyllinen. Mutta, jos muita pelaajia löytyy, täältä saa peliseuraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 29, 2008 10:32 pm

Pelikielto 17 vuotiaalle. scratch Nyt ryhdistäydy ja sano vanhemmilles et sua ei määräillä ja uhkailet muuttolla pois, jos et saa pelata. Razz Pelikiellot oli muotia joskus 14 vuotiaille ja siitä alaspäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptySu Kesä 29, 2008 11:49 pm

totta, mutta kun koulu ei ota sujuakseen, ja oli siinä monta muutakin syytä, joita en muista... yksi oli, että kone tai joku peli hankittiin sillä ehdolla, että koulu sujuu. Rolling Eyes että näin... Ei se sanominen auta, ellei alota jotai kunnon sotaa kotona...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 30, 2008 9:58 am

Mitä uutta tässä Diablo 3 on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 30, 2008 10:45 am

Hienompi ulkoasu, siihen tulee enemmän charru vaihtoehtoja? witch doctor on ainakin uusi joka siihen tulee, muita ei ole paljastettu ainakaan vielä barbaarin lisäksi. Ja ehkä hieman oudompia vihollisia kuin edellisissä versioissa (dark cultists, ite en muista niitä nähneeni ennen) ja eiköhän siihen lisätä kaikkee pikku kivaa, jolla pääsee mässäämään.

Mut voit katella ite niistä linkeistä, joita on upoteltu tänne keskusteluun. (kuten nyt taas kerran http://eu.blizzard.com/diablo3/world/)
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyMa Kesä 30, 2008 1:40 pm

mitä uutta? vanhan grafiikat olivat 2d.tä. Ja 3:sessa on mielettömän hienot grafiikat, varsinkin efektit! Very Happy ei enää valopalloja tms. wowikamaa, vaan jokainen efekti on suunniteltu ja toteutetu hyvin. affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! EmptyTi Heinä 01, 2008 8:59 am

fireheart kirjoitti:
mitä uutta? vanhan grafiikat olivat 2d.tä. Ja 3:sessa on mielettömän hienot grafiikat, varsinkin efektit! Very Happy ei enää valopalloja tms. wowikamaa, vaan jokainen efekti on suunniteltu ja toteutetu hyvin. affraid

juu iolen samaa mieltä vaikka eivät ne diablo 2:sen grafiikat nyt kamalia ole, vaikka päätä saattaa ruveta särkemään kun kattoo niitä liian pitkään. . mutta hienolta tämä 3 näyttäää
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty
ViestiAihe: Vs: Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!   Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Diablo II: Lord of Destruction sekä DIABLO 3!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Union Of White Sun :: Yleinen kaikille :: Yleinen keskustelu-
Siirry: